سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مفیدها
یادداشت ثابت - پنج شنبه 92 آبان 17 :: 7:56 عصر ::  نویسنده : gitistoode       

رنگ آبی کمرنگ یخی یکی از زیباترین و عالی ترین رنگ ها به شمار می آید و مخلوط این رنگ با موج های سفید و قهوه ای مایل به زرد بسیار زیبا به نظر می رسد. همچنین این رنگ آطلایی رنگ بسیار خوبی برای فضای ورودی پذیرایی و آشپزخانه به شمار می آید. این رنگ ملایم با اینکه زیاد پر رنگ نیست اما رنگ بسیار شادی است. همچنین از آن می توانید برای سالن پذیرایی که رنگ اتاق خواب های آن متفاوت است، نیز استفاده کنید. طلایی، رنگ بسیار گرم و جذابی است و به دلیل براق نبودن زیاد، رنگی طبیعی جلوه می کندو می توان آن را با هر نوع رنگی هماهنگ کرد.
اگر می خواهید از این رنگ برای سالن پذیرایی استفاده کنید، بهتر است بدانید که مبلمان سفید یا مشکی با دیوارهای طلایی رنگتان بسیار همخوانی دارد. علاوه بر همه اینها طلایی رنگی سلطنتی و فاخر است و جلوه ای لوکس به خانه شما می دهد.
بی با رنگ چوب طبیعی بسیار جذاب است. اگر می خواهید اتاقی بسیار آرامبخش داشته باشید بدون هیچ شکی این رنگ را انتخاب کنید. این رنگ بهترین ردیف رنگی برای سالن پذیرایی به شمار می آید؛ رنگی که خیلی تیره نیست و می تواند برای فضایی که شما بیشتر وقتتان را در آن می گذرانید، عالی باشد. همچنین این رنگ به دلیل طبیعی بودنش، می تواند با هر رنگ و طرحی از مبلمان هماهنگ شود. این آبی ملایم، بسیار برازنده و زیبا است. گاهی اوقات این نوع رنگ آبی می تواند بسیار ساده و بچگانه به نظر برسد اما شما می توانید با سایه روشن هایی که در آن ایجاد می کنید، به راحتی با آن کنار بیایید و از آن خسته نشوید. این رنگ را با مبلمان سفید هماهنگ کنید تا اتاقتان به فضایی مسحور کننده و بسیار متفاوت تبدیل شود.
 
رنگ قرمز، رنگی بسیار زیبا، باشکوه، جلوه گر و در عین حال، شیک و ملایم است. این رنگ را می توانید برای آشپزخانه یامکانی که در آن میز ناهارخوری قرار دارد، به کار ببرید. غذا خوردن در اتاقی که با طیف های مختلف قرمز رنگ آمیزی شده، بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز است. این رنگ قرمز با وسایلی که از چوب کاج و چوب بلوط ساخته شده اند، بسیار سازگاری دارد.
 
رنگ شکلاتی تیره، رنگ بسیار مناسب و فوق العاده ای برای اضافه کردن تغییرات زیبایی روی دیوار اتاق است. رنگ کردن تنها یک دیوار از اتاق با این رنگ بسیار جذاب و بی نظیر است، حال چه دیوار بالای تخت تان باشد یا دیوار پشت اسباب. شما حتی می توانید از این رنگ در سالن پذیرایی نیز استفاده کنید، به طور مثال دیوار پشت مبلمان یا دیوار شومینه و برای سه دیوار دیگر رنگی طبیعی مانند کرم یا قهوه ای روشن مایل به زرد انتخاب کنید.
خاکستری، رنگ گرم و جذابی است که امروزه از آن در طراحی داخلی بسیار استفاده می کنند. این رنگ زیبا و ملایم برای اتاق خواب و سالن پذیرایی رنگ بسیار فوق العده ای است.
درخشندگی این رنگ با رنگ سفید، برای یک اتاق خواب بسیار مناسب است. خاکستری روشن با رنگ ارغوانی تیره، آبی ملوانی یا زرد براق هماهنگی دارد. خاکستری رنگی خنثی است و در عین حال، می تواند محیط خانه شما را به فضایی جذاب و متفاوت تبدیل کند. این رنگ زیبا و جذاب، به هر اتافی نمای کلاسیکو زیبا می دهد. شما بعد از رنگ آمیزی بخشی از یک دیوار یا یک دیوار کامل از اتاقتان به سرعت، راحتی و دنج بودن فضا را احساس می کنید. رنگ آبی ملوانی با رنگ سفید و رنگ چوب، فوق العاده جذاب می شود.
 
رنگ کرم کاراملی، رنگی مکمل برای سالن پذیرایی به شمار می آید. این رنگ بسیار گرم و جذاب است که موجب بیشتر شدن نور در فضای خانه می شود. رنگی که در طیف صورتی های روشن قرار دارد در کنار کرم و سفید، فضایی روشن و زیبا به خانه شما می دهد.
 

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 16195